Nasza firma

Historia firmy

Utworzenie HSBC oparto na jednym prostym pomyśle — miał to być lokalny bank służący międzynarodowym potrzebom. W marcu 1865 roku bank HSBC zaoferował swoje usługi firmom w Hongkongu. Obecnie z naszych usług korzysta około 38 mln klientów w 67 krajach i terytoriach.

Nasza strategia

HSBC należy do najbardziej międzynarodowych instytucji bankowych i finansowych na świecie. Opracowaliśmy długoterminową strategię, która odzwierciedla nasze cele i umożliwia nam wykorzystywanie naszej międzynarodowej sieci.

Nasze wartości

Nasze wartości określają tożsamość naszej organizacji i są tym, co nas wyróżnia. Mają zasadnicze znaczenie w realizacji celu naszego działania, czyli wspieraniu firm i gospodarek w rozwoju, a ludzi w spełnianiu ich marzeń i realizacji ambicji.

Zrównoważony rozwój

Zrównoważony rozwój oznacza budowanie firmy w długim okresie, z uwzględnieniem czynników społecznych, środowiskowych i ekonomicznych w podejmowanych przez nas decyzjach. Umożliwia to stymulowanie wzrostu, który jest zarówno zrównoważony, jak i komercyjnie uzasadniony.