HSBC Polska jest częścią grupy HSBC, jednej z największych instytucji bankowych i finansowych na świecie.
Oferujemy kompleksowe usługi finansowe obejmujące bankowość korporacyjną, usługi na rynkach kapitałowych, finansowanie oraz transakcje na rynku papierów wartościowych (MSS), zarządzanie środkami pieniężnymi i aktywami (GPS) i handlu międzynarodowego (GTS). HSBC w Polsce oferuje pełny pakiet produktów wymaganych przez klientów międzynarodowych oraz unikatowe produkty dostosowane do potrzeb lokalnych.
Współpracujemy z naszymi klientami w skali globalnej i transgranicznej. Wykorzystujemy naszą siłę kapitału, stabilność i globalne relacje w Europie i na świecie. Razem otwieramy świat możliwości.
Rondo ONZ 1
00-124 Warszawa
Polska
Dariusz Kucharski
Dyrektor generalny i Dyrektor zarządzający bankowością korporacyjną
HSBC działa na polskim rynku od 1990 roku, początkowo, jako firma inwestycyjna: HSBC Investment Services (Poland) Sp. z o.o.
W 2003 roku Grupa HSBC przejęła Polski Kredyt Bank S.A., który w 2004 roku oficjalnie zmienił nazwę na HSBC Bank Polska S.A. (obecnie HSBC Continental Europe (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce).
W 2007 roku bank stworzył jednostkę typu „back office”, która przeobraziła się w kolejnych latach w globalne centrum usług, działające pod nazwą HSBC Service Delivery Sp. z o.o. i zatrudniające prawie 6000 osób
Telefon: (+48) 22 354 05 00
SWIFT: HSBCPLPW
NIP: 107-00-41-803
REGON: 003871238
HSBC Continental Europe (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce, jest oddziałem HSBC Continental Europe, francuskiej spółki akcyjnej (société anonyme) o kapitale zakładowym EUR 1 062 332 775 (w pełni opłaconym).
Ostatnia aktualizacja: 29.11.2022
Sprawozdanie finansowe Oddziału 2022 (PDF, 1.3MB)
Sprawozdanie finansowe Oddziału 2021 (PDF, 1.3MB)
Sprawozdanie finansowe Oddziału 2020 (PDF, 1.4MB)
Sprawozdanie finansowe Oddziału 2019 (PDF, 1.5MB)
Rok podatkowy 2022 (PDF, 233KB)
Rok podatkowy 2021 (PDF, 413KB)
Rok podatkowy 2020 (PDF, 6.2MB)
We’re delivering real benefits to our clients by embedding our payment capabilities in the platforms they use to run their businesses, says Manish Kohli.
Artificial intelligence is helping us find and tackle financial crime faster and more thoroughly than ever before, says Jennifer Calvery.
Customers are important, but companies must also consider their workforce when making their technology accessible, says Jared Clayton.