Nasza strategia

Chcemy być obecni w regionach, które się rozwijają, wspierać firmy i gospodarki, a także pomagać ludziom w spełnianiu marzeń i osiąganiu celów.

Jesteśmy wiodącym bankiem międzynarodowym. Nasza międzynarodowa sieć banków generuje ponad połowę przychodów klientów grupy HSBC i obejmuje rynki stanowiące ponad 90 procent PKB oraz przepływów handlowych i kapitałowych na świecie.

Od roku 2011 realizujemy strategię składającą się z dwóch elementów: rozwijanie naszej sieci międzynarodowej i inwestycje w lokalne firmy zajmujące się zarządzaniem aktywami i obsługą klientów detalicznych. Ta strategia się sprawdza i umożliwia nam wykorzystanie naszych mocnych stron w zakresie konkurencyjności.

Dostęp do szybko rozwijających się rynków w Azji, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie tworzy platformę umożliwiającą długofalowy rozwój – a także pozwala naszym klientom wykorzystać możliwości pojawiające się na rynku globalnym. Nasza stabilna sytuacja finansowa umożliwia nam wypłacanie regularnej dywidendy.

Po okresie znaczących zmian w banku w czerwcu 2018 r. Dyrektor Zarządzający Grupy HSBC John Flint nakreślił plany ukierunkowania firmy na rozwój. Naszym celem jest systematyczne zwiększenie liczby klientów, udziału w rynku oraz przychodów i zysków. Zajmiemy się tym, jednocześnie podejmując kroki mające na celu podniesienie naszej konkurencyjności w przyszłości, w tym poprzez inwestycje w nowe technologie.

Więcej informacji na temat strategii HSBC  można znaleźć na naszej globalnej stronie internetowej. Uwaga: dostępna jest wyłącznie wersja angielska.

Nasza firma ma wyjątkową możliwość wspierania klientów na całym świecie w realizacji ich ambicji

John Flint, Dyrektor Zarządzający Grupy HSBC

Opuszczasz domenę:
about.hsbc.pl

Regulaminy witryn zewnętrznych różnią się od regulaminu i polityki prywatności obowiązujących na naszej witrynie.Następna strona zostanie otwarta w nowym oknie lub w nowej karcie przeglądarki.

Informacje prawne | Polityka plików "cookies" | Ochrona prywatności